Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Et skreddersydd og intensivt kurs for små og mellomstore reiselivsbedrifter. Kurset presenterer de viktigste verktøyene du trenger for å lykkes med markedsføring og salg av din virksomhet.

  • Morgendagens markedsføring – utviklingstrekk
  • Dybdeforståelse av turisttyper og behov
  • Servicekvalitet – fallgruver og verktøy for å lykkes
  • Merkevare- og omdømmebygging for små og mellomstore virksomheter
  • Markedskommunikasjon og salgskanaler i den digitale tidsalder
  • Hvordan arbeider de aller beste selgerne
  • Pristaktikk for økt lønnsomhet

PER IVAR SELJESETH jobber i dag med en doktorgrad i personlig salg, og har tidligere jobbet som hotelldirektør, markedssjef, rådgiver og foreleser. Han har vært medeier og styreleder/-medlem i destinasjonsselskap og hotellbedrifter i Norge, Frankrike og Sør-Afrika. Han har bred erfaring fra drift, salg og praktisk markedsføring. Seljeseth er kjent for å oversette internasjonal forskning til kraftfulle praktiske verktøy.

  • 20. mars: Mo i Rana, Campus Helgeland

  • 21. mars: Mosjøen, Fru Haguans hotell

  • 22. mars: Brønnøysund, Norsk Havbrukssenter

PÅMELDING
Invitasjon