Laster Hendelser
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Best på service i Norge

18. oktober samles servicemedarbeidere fra hele Helgeland på Service i Sentrum. Vi har mange profesjonelle aktører og kundesenter på Helgeland som utmerker seg nasjonalt på grunn av god service. Gjennom en felles temadag ønsker vi å styrke samarbeidet mellom aktørene, bygge stolthet i regionen og sette Helgeland på kartet som Best på service i Norge.

Program
Påmelding
Standplass

Foredragsholdere

I år har vi en miks av lokale og tilreisende foredragsholdere på programmet. Det blir engasjerende foredrag om service, teknologi, kommunikasjon, samhandling, motivasjon og arbeidsglede. Det blir mulig å besøke virksomheter og leverandører på stand i pausene og nytt av året er at du kan velge å delta på ulike parallellsesjoner.

Les mer om foredragsholderne i fanene under:

Tvillingbrødrene Taiwo og Kehinde Karlsen fra den lille bygda Vevelstad i Nordland ble popstjerner over natta med sin versjon av AC/DC klassikeren Back In Black.

Kanskje hørte du de på iFjord-festivalen i sommer?

Brothers har i år fått oppdraget med å rocke som konferansierer på Service i sentrum!

Les mer om Taiwo og Kehinde på deres Facebook-side.

Nærmere 80 prosent av de sysselsatte i Norge jobber i tjenesteytende næringer.

Nina K. Fromreide vil ha fokus på hvorfor det er avgjørende at vi sikrer kvalitet på interne prosesser og produkter, for at sannhetens øyeblikk og den eksterne leveransen blir best mulig.

Hvordan kan vi innovere, eventuelt renovere eksiterende tjenester på en slik måte at kunden opplever endringen som økt verdi?

Nina er en engasjert foreleser som er flink til å inspirere kursdeltagere gjennom god dialog og fokus på temaer som engasjerer.

Morten T. Sekkeseter har fått den prestisjetunge «Confex Hederspris» og er flere ganger nominert til årets motivator, årets foredragsholder og årets kursholder.

Vi har invitert han til å holde to innlegg på Service i sentrum i år.

Foredrag 1: Kommunikasjon og samhandling

I dette foredraget vil du få tre prinsipper som gjør din kommunikasjon bedre. Målet er å: a) Gjøre din kommunikasjon klarere og tydeligere, b) Få en effektiv metode for å takle sterke følelser, c) Kommunisere på en måte som skaper gode relasjoner.

Foredrag 2: Motivasjon og arbeidsglede

Morten gir deg innsikt i hva som motiverer oss til ikke å prestere, og hvordan vi kan overvinne endringsmotstand og bygge selvtillit. Når vi forstår hva som hindrer oss kan vi ta de grepene som er nødvendige for å få det enda bedre med oss selv og hverandre.

Service i sentrum blir vi kjent med NAVs nye digitale ekspert på foreldrepenger:

Chatboten Frida!

Frida skal kunne svare på spørsmål både fra dem som vet litt fra før, og fra dem som søker informasjon om foreldrepenger og engangsstønad for første gang.

På konferansen deler John Tungen fra NAV Kontaktsenter Hordaland deres erfaringer med den nye kollegaen og hvordan det har påvirket deres arbeidshverdag.

I fjor kapret Helgelandssykehuset andreplassen i kåringen av årets kundesenter. De utmerket seg blant annet på grunn av sin raske svartid.

Jobben byr på både gleder og utfordringer. På Service i sentrum gir de oss et innblikk i hvordan hverdagen er for de som sitter på sentralbordet.

Sesjoner

På årets Service i sentrum får deltakerne velge mellom fire ulike sesjoner. Det er begrenset antall plasser på sesjonene, så det er førstemann til mølla som gjelder for å få delta på ditt førstevalg.

  • Seks steg til service i verdensklasse
    Åshild Fauske, NAV økonomi stønad

  • Folkeskikk og uskikk på jobb
    Godt arbeidsmiljø AS

  • Digital innsjekk på arbeidsplassen (for ledere og lederspirer)
    Statens innkrevinssentral, Brønnøysundregistrene og Helgeland Sparebank

  • Hvordan gjøre den eksterne leveransen best mulig?
    Nina K. Fromreide

Program
Påmelding
Standplass

Standplass

Ha stand på Service i sentrum!

Konferansen samler mange ansatte fra små og store servicevirksomheter på Helgeland — en gylden mulighet for alle leverandører som ønsker å vise seg fram på stand!

Standplass koster 2250 kr (700 kr hvis en ansatt allerede er påmeldt konferansen).

Standplass bestilles via påmeldingsskjema eller e-post til Marlene Jordbru (mj@kph.no) eller Tone Jakobsen (tj@kph.no).

Samarbeidspartnere

Konferansen har en egen arbeidsgruppe som jobber frem innhold og tema for konferansen. I arbeidsgruppa finner du :

  • Mariann Fisktjønmo
    NAV Servicesenter

  • Liv-Astrid Bang
    Brønnøysundregistrene

  • Marion Brun
    Statens Innkrevingssentral

  • Åshild Fauske
    NAV Økonomi stønad

  • Rolf Inge Rasmussen
    EVRY

  • Ragnhild Forshaug
    Helgeland Sparebank

Galleri

Program
Påmelding
Standplass

Kontakt

Marlene Jordbru

Tone Jakobseb

Tone Jakobsen