Skip to content

Kurs i kundeservice

  • Sted Scandic Meyergården
  • Pris 800kr
  • Kategori Kurs
  • Dato 11. januar
Påmelding her!
Katarina Hamnes

Katarina Lalander Hamnes holder foredrag om kundeservice. Hun har begeistret  sine kursdeltakere i Norge og utland siden 1988, og driver firmaet Kundebegeistring By Katarina.

Katarina er to ganger nominert som Beste Foredragsholder av Confex. Hun har bred erfaring fra en rekke forskjellige bransjer som reiseliv, cruise, restaurant, handel, sykehus, treningssenter, kundesenter, kjøpesenter, support og kommuner.

Katarinas foredrag og kurs er morsomme, motiverende, konkrete,
praktiske og fulle av aha-opplevelser, råd og tips.

Dato: 11. januar
Klokken: 09:00 – 11:30 eller 12:00 – 14:30
Sted: Meyergården hotell
Pris: Kr. 800,- per deltaker inkl lunsj
Påmelding til: post@kph.no
Gi beskjed om ønsket klokkeslett ved påmelding

Maks 20 deltakere per kurs.

Velkommen!

Flyer – Kurs i kundeservice

På denne siden bruker vi informasjonskapsler (cookies) og andre teknologier for å tilby deg så hyggelig brukeropplevelse som mulig. Du kan lese mer om dette under våre personvernvilkår. Ved å klikke på "Godta", samtykker du i bruken av slike teknologier.